Sobre les meves imatges...

Aquestes imatges no estàn lliures de drets, ja que, no ho oblidem , són resultat d'un esforç i una dedicació.
Si desitges alguna d'elles contacta amb mí...

dijous, 27 de gener del 2011

Una de les sessions més productives últimament.

Ahir , 26-1-2011, va ésser un dia per recordar, a la meva excursioneta habitual a les Filipines es va afegir una sobreproducció del llogaret que tinc a prop de Gavà. Mai havia vist res similar.como he comentat a fotonatura potser era el fet de que la branca on es posaven el ocells estava banyada pel sol, cosa que la feia molt atractiva tenint en compte que estavem a -1,5ºC.En resum ahir en dues hores i mitja vaig fer més de 300 fotos.La cosa va arribar a esser tan exagerada que vaig arribar a tenir CINC merles en una branca de uns 80 cm de llarg.D'aixo no tinc fotos donat que va durar un moment i amb el 500 muntat no hagués sortit rés de bo.
Per si la cosa no fos suficient , la maresma de les Filipines ens va regalar amb la presència d'un Cigne mut(Cygnus olor) a la Vidala, que pujo i dóna el tret de sortida a les fotos d'ahir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada