Sobre les meves imatges...

Aquestes imatges no estàn lliures de drets, ja que, no ho oblidem , són resultat d'un esforç i una dedicació.
Si desitges alguna d'elles contacta amb mí...

dissabte, 22 de gener del 2011

Una sessió productiva o la bellesa invernal de les anàtides(1)

El passat 18-1-2011, el Remolar Filipines ens va regalar una sessió molt productiva  des del punt de vita de les fotos, ignoro si es que per que feia temps que no em passava per allà i portava el "mono" o bé aquell dia teníem a la fauna "receptiva" .
El cas és que vaig fer unes quantes fotos més aviat bonetes que són les que ara presento.

Evidentment , Nikon D300s i el meu vell company sigma 500mm EX HSM.                       
                                                              
Si que vull destacar els valors naturals, una vegada més, del vell Delta del Llobregat,que m'ha vist néixer com a naturalista i fotògraf de natura, i que totes les imatges que vaig pujant aquí  en testimonien, que malgrat la reducció progressiva i l'aillament dels diferents nuclis naturals, encara ens regalen escenes úniques, i si alguna autoritat em llegeix que tingui consciència de que això és el que queda de de un espai immens, que per cert serà objecte d'un post futur, on intentaré donar una idea del passat d'aquest tan particular espai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada