Sobre les meves imatges...

Aquestes imatges no estàn lliures de drets, ja que, no ho oblidem , són resultat d'un esforç i una dedicació.
Si desitges alguna d'elles contacta amb mí...

diumenge, 28 d’octubre del 2012

Les llums d'una tempesta amb... premi

Sense sortir de casa , avui era una dia de visita familiar i com moltes altres vegades al tornar he mirat el cel .
Cada tarda el Sol ens dóna un espectacle de llums màgique que , no per ésser habituals per mí deixen de perdre el seu interès.
La cosa es que un ratet agradable m'ha permés d'ésser espectador d'un fenòmen últimament frequent.
La cosa començava així des del punt de vista fotogràfic:


    De fet en el moment en que he fet les fotos això s'havia de dir "Un passeig pels núvols" però al passejar la vista d'un costat a l'altre he vist... I la cosa ha canviat radicalment; aquest cumulonimbus creixent en vertical i molt ràpidament m'han fet pensar que potser tindríem espectacle...





Aquest ràpid creixement, l'enfosquiment súbit del cel , de cop (ja ho sé es feia de nit i la llum ja escassejava...) i que jo he vist com començaven a correr els núvols han donat com a resultat això, una mànega que corria ràpidament en direcció Nord-Est aproximadament.
El resultat fotogràfic no es gaire bo des del punt de vista qualitatiu però s'ho val per tal de veure la manega.
No tenia el trípode a ma, no vull pujar mes enllà de 800 iso,i a mes , per tal de tenir una imatge mes atractiva he subexposat aproximadament -0.7eV.
Les consequències han sigut que al revelar el raw i aclarir les parts fosques de la foto... imatge granul.lada, però malgrat tot amb una definició dels detalls adequada(no tinc excusa si les fotos que m'han sortit nítides no em queden brutals tenint un 80-200 2.8 AFs de Nikon).La mànega:


Evidentment l'ambient sota els núvols s'ha enfosquit molt però a sobre el cel encara era clar, creant dos ambients estranys, a baix era de nit i a dalt de dia...




I pel que sembla aquests aiguats han tingut consequències negatives a la comarca del Maresme, on una vegada mes la riera s´ha desbordat a Arenys de Munt, emportant-se uns quants cotxes...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada