Sobre les meves imatges...

Aquestes imatges no estàn lliures de drets, ja que, no ho oblidem , són resultat d'un esforç i una dedicació.
Si desitges alguna d'elles contacta amb mí...

dijous, 25 de febrer del 2010

Una fletxa voladora al delta(2)


Aquí teniu l'altra foto promesa.I es que ahir vaig disfrutar i molt fent foto d'acció.He provat de fotografiar cotxes de carreres, avions etc i no hi ha res tan dificil com a foto d'acció com la fotografia d'aus.Estic convençut de que si un equip de foto arriba a bons resultats en aquesta especialitat, passará de sobres bé en altres modalitats de foto d'acció.
Aquesta foto, com l'altra són sense retall de cap mena.
Els EXIF:1/2500s a F:6.3 -0.3 eV

1 comentari:

  1. Hei Josep!! que tal?? ja ho dius bé si passen aquestes proves la resta son bobades jejeje...
    Sembla que van sortin coses noves pel Remolar,de vegades em recorda temps anteriors,el dimecre vaig passar i va estar força bé.Flamencs,moritos,morrrell de plomal,xarrasclet....
    Bueno ja ens veurem i a esperar que vingui bona la nova estació.Salut!!!

    ResponElimina