Sobre les meves imatges...

Aquestes imatges no estàn lliures de drets, ja que, no ho oblidem , són resultat d'un esforç i una dedicació.
Si desitges alguna d'elles contacta amb mí...

dimarts, 30 de juliol del 2013

El meu fons fotogràfic recuperat UFFF!

Potser he comentat que recentment he(havia) perdut totes les meves fotos per l'avaria física del meu disc dur USB.Fa poc que he recuperat el disc dur del laboratori i respiro tranquil.Les mes de 12000 imatges que tenia están totes, sanes i estàlvies.
Resumir el meu passat digital en poques imatges es parcial(n'hi ha d'excepcionals però editar els raws un per un es pesadet ) perque moltes dormiràn  en el seu nou lloc una altra vegada.Com a mostra unes quantes...

Agro roig al delta de l'Ebre, 2007


Martinet blanc, delta de l'Ebre, 2006

Perdiu de mar , delta del Llobregat, 2012

Voltors, Vall-de-roures, 2007

Xatrac, delta de l'Ebre 2006

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada