Sobre les meves imatges...

Aquestes imatges no estàn lliures de drets, ja que, no ho oblidem , són resultat d'un esforç i una dedicació.
Si desitges alguna d'elles contacta amb mí...

dimarts, 26 d’octubre del 2010

Nuvols, tempestes i fenòmens meteorològics

No tinc gaire idea de meteorologia però em fascinen les formes dels nuvols i com pot arribar a canviar un panorama en pocs moments degut a un fenòmen atmosfèric.
Inauguro doncs la secció, i començaré per ordre cronològic des de que tinc càmera digital(Tinc muntanyes  de diapositives per escanejar i creieu-me em fa mandra de posar-m'hi!)
Aquesta foto va esser feta com moltes altres des de la finestra de casa, que afortunadament m'ofereix una bona perspectiva dels voltants
Les dades pels curiosos: Nikon D70, 1/25s a f:2.8 amb Sigma 28-70 f:2.8 EX----16-04-2005

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada